مرحله پایانی پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش‌آموزان با نیاز های ویژه آغاز شد

حسینی: این مسابقات در ۲۲ رشته و در قالب هنرهای آوایی، نمایشی، دستی، تجسمی و ادبی و با حضور دانش‌آموزان مقطع اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود

تهران (پانا) - با پیام ویدئو کنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی مرحله پایانی پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش‌آموزان با نیاز های ویژه سراسر کشور در استان مازندران آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مرحله پایانی پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش‌آموزان با نیاز های ویژه آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی صمن تقدیر از برگزار کنندگان این مسابقات و تبریک به راهیافتگان مرحله کشوری اظهار کرد: مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش‌آموزان با نیاز های ویژه از سطح مدرسه به عنوان جایگاه اصلی تعلیم و تربیت آغاز می‌شود و پس از مرحله استانی در سطح کشوری به کار خود پایان می‌دهد.

وی گفت: این مسابقات در 22 رشته و در قالب هنرهای آوایی، نمایشی، دستی، تجسمی و ادبی و با حضور دانش‌آموزان مقطع اول و دوم متوسطه و دانش‌آموزان متوسطه پیش حرفه‌ای و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه با جریان ساری کمی و کیفی بیشتر این مسابقات در پی آن هستیم که دانش‌آموزان را به سمت ساحت‌های مختلف تعلیم و تربیت بیش از گذشته نزدیک کنیم اظهار کرد: این مسابقات با دو ساحت تربیت اجتماعی و هنری و زیباشناسی به صورت مستقیم در ارتباط است و با دیگر ساحت‌های تعلیم و تربیت نیز به صورت غیر مستقیم ارتباط دارد و موجب رشد ساحت‌های تعلیم و تربیت در دانش‌آموزان می‌شود.

وی افزود: ایجاد نشاط و شادابی، مهارت آموزی و مهارت ورزی، پرورش روحیه تربیت اجتماعی و همگرایی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار