در نشست خبری پویش ملی مشق احسان مطرح شد؛

ترکمانه: با همکاری آموزش و پرورش و کمک خیران برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند، اقدام می‌کنیم

تهران (پانا) - دبیر بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد با همکاری آموزش و پرورش و کمک خیران برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند، اقدام می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ترکمانه: با همکاری آموزش و پرورش و کمک خیران برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند، اقدام می‌کنیم

محمد ترکمانه دبیر بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام که برگزارکننده سومین پویش ملی مشق احسان است در نشست خبری امروز، در پاسخ به سوال پانا و درباره همکاری این بنیاد با وزارت آموزش و پرورش در تامین بسته‌های نوشت افزار برای دانش‌آموزان محروم گفت: برای احصای اطلاعات و شناسایی دانش‌آموزان نیازمند اتصال قوی با آموزش و پرورش داریم؛ چه در زمینه ساخت مدرسه و چه توزیع نوشت افزار. در بخش ساخت مدرسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام همکاری لازم را در ساخت مدارس با سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش دارد. در بخش تامین نوشت‌افزار هم بنیاد احسان طبق تفاهم‌نامه‌ای که با آموزش‌وپرورش دارد در شناسایی دانش‌‌آموزان نیازمند و تامین بسته‌های آموزشی با آموزش و پرورش تعامل صورت گرفته است.

وی در مورد این تفاهم‌نامه توصیح داد: سعی می‌کنیم به کمک آموزش و پرورش خلاهای موجود در این بخش را حل کنیم.

مدیرعامل بنیاد احسان درباره ویژگی‌های پویش مشق احسان باتوجه به شرایط شیوع کرونا گفت: امسال بسته‌های ما متفاوت با سال‌های گذشته بود، امسال هم بسته بهداشتی و هم بسته محتوایی را به بسته نوشت‌افزار اضافه کردیم.

حسینی دبیر پویش نیز دراین باره گفت: امسال در شرایط کرونا همکاری‌هایی با آموزش و پرورش داریم که بررسی‌هایی در حال انجام است برای اطلاع از نیازهای موجود که در نهایت با استفاده از مشارکت‌های مردمی و کمک خیران خرید تبلت برای دانش‌آموزان و نیز خرید تجهیزات آموزشی مانند ویدئو پروجکشن در دستور کار قرار دارد که طی فاز دوم پویش اجرا می‌شود.

وی با ارائه نمونه‌ای از بسته‌های نوشت‌افزار به خبرنگاران گفت: همانطور که می‌بینید از عکس شهدایی مثل حاج قاسم سلیمانی و شهید آوینی روی جلد دفاتر اضافه شده است. کیف‌ها و جامدادی کاملا ایرانی و با طرح‌های سنتی برای دختران و پسران در سطوح تحصیلی مختلف ارائه همچنین از انیمیشن‌های ایرانی و کاراکترهای تلویزیونی در جلد دفاتر استفاده شده است.

به گفته حسینی موضوعات تربیتی روز مثل احترام به والدین نیز در این نوشت افزارها کار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار