تجلیل از خادم الحسین (ع) در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار

تهران (پانا) - علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار بارش فکری را لازمه کار تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خادم الحسین (ع) در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار

جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان مسوول و کارشناسان حوزه معاونت در اندیشکده تحول برگزار شد.

در ابتدای این جلسه از زحمات و خدمات خادم الحسین(ع)، محمد اسعدی بواسطه همکاری و مساعدت صادقانه با معاونت پرورشی و کارشناسی قرآن، عترت و نماز در برگزاری برنامه پر فیض زیارت عاشورا در دهه اول و دوم ماه محرم الحرام تجلیل به عمل آمد.

در ادامه کارشناسان مسوول گزارش مختصری از حوزه کاری خود ارائه کردند.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار بارش فکری را لازمه کار تربیتی دانست.

در پایان گلشن در خصوص موضوع توانمندسازی نیروها در فضای مجازی و تولید محتوا، بازدید از مدارس، عضویت در گروه معاونان پرورشی و مربیان تربیتی در شبکه شاد، تهیه جدول امتیازدهی به فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی مدارس، تذکر به مدیران و معاونان و مربیان کم کار در این حوزه، لزوم یادگیری تعاملی، جلسه مستقل برای معاونان و مربیان پرورشی مدارس غیردولتی، و تهیه کلیپ معرفی کارشناسی های حوزه معاونت جهت ارسال در فضای مجازی نکاتی چند عنوان کرد.

گفتنی است جلسه مجازی با معاونان و مربیان پرورشی به منظور هماهنگی و پیگیری امور به صورت هفتگی در شبکه شاد به مدت سی دقیقه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار