مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی در آموزش و پرورش استان کردستان راه اندازی شد

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از راه اندازی مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی به منظور پیگیری درخواست ها و رسیدگی به تماس ها خبر داد .

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی در آموزش و پرورش استان کردستان راه اندازی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با تبریک بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت ، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور، هدف از استقرار مرکز پاسخگویی را رسیدگی به سوالات مردمی در موضوع بازگشایی مدارس عنوان کرد .

وی افزود: در همین راستا مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی در اداره کل و شهرستان ها و مناطق به خصوص شهرهای پر جمعیت راه اندازی و افراد خبره، مطلع و آگاه به امور برای پاسخگویی و پیگیری تماس ها مستقر شده اند .

قربانی در ادامه گفت: هم استانی های عزیز، اولیای گرامی، فرهنگیان و مراجعین محترم می توانند ضمن تماس با شماره تلفن های اعلام شده در سطح استان و شهرستان ها، نسبت به پیگیری درخواست و سوالات خود اقدام کنند .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت : در مرکز استان شماره تلفن های ۳۳۱۶۰۲۱۰ و 33177007 و شماره همراه 09183715803 همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح لغایت 14 بعدازظهر آماده پاسخگویی به سوالات، دغدغه های والدین در امور آموزشی، بازگشایی مدارس و نحوه ارائه آموزش به دانش آموزان و... هستند .

وی هم چنین گفت : بخش ارتباط با مدیر کل در پورتال آموزش و پرورش کردستان به نشانی http://kurdmedu.ir نیز به روال گذشته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و سوالات مراجعین بوده و بعد از دریافت سوالات و ... به درخواست ها رسیدگی و پاسخگویی خواهد شد .

قربانی همچنین گفت: علاوه بر شماره تلفن های اعلام شده و بخش ارتباط با مدیرکل، سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی http://shekayat.medu.ir/ نیز آماده دریافت و ثبت گزارشات مردمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار