رئیس روابط عمومی شهر تهران شرایط حضور کلاس اولی‌ها را اعلام کرد

تهران (پانا) - رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در بخش خبری ۱۸.۳۰ شبکه تهران درباره چگونگی حضور دانش‌آموزان در مدارس سخن گفت و آموزش حضوری یا غیر حضوری را انتخاب خود دانش‌آموز بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس روابط عمومی شهر تهران شرایط حضور کلاس اولی‌ها را اعلام کرد

مسعود ثقفی درباره نحوه حضور دانش‌آموزان شهر تهران در مدارس گفت: آموزش را به دو شیوه حضوری و غیرحضوری داریم و دانش‌آموزان هر کدام را که تمایل داشته باشند انتخاب می‌کنند.

وی افزود: بر اساس صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش، دانش‌آموزان می‌توانند به طور حضوری و غیرحضوری در کلاس‌های درس خود حاضر شوند.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: اگر دانش‌آموزی تمایل داشته باشد می‌تواند به طور حضوری شرکت کند، اما اگر دانش‌آموزان و خانواده‌ها تمایلی به حضور ندارند به طور غیرحضوری امکان تحصیل وجود دارد.

ثقفی درباره نحوه حضور دانش‌آموزان ابتدایی گفت: دانش‌آموزان اول ابتدایی هم به طور حضوری یا غیر حضوری امکان تحصیل دارند، اما برای ایجاد ارتباط عاطفی با تحصیل بهتر است به طور حضوری در کلاس‌ها شرکت کنند.

مسعود ثقفی درباره نحوه برگزاری امتحانات اظهار کرد: فعلا در حال تشکیل کلاس‌ها هستیم و برای برگزاری امتحانات در موعد مقرر تصمیم گیری می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار