اکران یک فیلم توقیفی بعد از سه سال

تهران (پانا) - فیلم سینمایی کاکا به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه کنندگی امیر سمواتی از روز چهارشنبه 19 شهریور در سینماها اکران می شود .

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اکران یک فیلم توقیفی بعد از سه سال

به گزارش روابط عمومی، فیلم سینمایی کاکا به مدت سه سال اجازه نمایش نداشت و به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است و از 19 شهریور در سینماها اکران می شود در استانه اکران پوستر این فیلم رونمایی و منتشر شد .
در خلاصه داستان این فیلم اماده است: حسام مرد شصت ساله ایست که با زن جوانی به عنوان همسر دومش و بی خبر از خانواده اش ازدواج می کند. این مسئله باعث درگیری حسام با پسرش و خانواده اش می شود.
حسین محجوب ،مهران احمدی، فرید سمواتیف رویا افشار،رضا اکبر پور، با معرفی شیفته خرم دل ،فرانک کلانتر، رها خدایاری بازیگران فیلم کاکا هستند .
عوامل این فیلم عبارتند از :
کارگردان: علی سرآهنگ ،تهیه کننده : امیر سمواتی با مشارکت مرکز سینمایی مستند و تجربی ،نویسنده فیلمنامه : علی سرآهنگ ، رضا اکبرپور، مدیر فیلمبرداری :مصطفی بافرونی، تدوین :سجاد پهلوان زاده، آهنگساز:مسعود سخاوت دوست، طراح صحنه و لباس:علی نصیری نیا، صدابردار: منصور شهبازی، صدا گذار: علیرضا نکولعل، دستیار تدوین :هرمز فرشی، مدیر تولید:مجید گودرزی، جانشین تهیه کننده :‌مهدی کارآمد تبریزی، پخش: موسسه درخشان آفتاب عالمتاب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار