راز قبرهای ۵۰ میلیونی شهر ری فاش شد

شهر ری(پانا) - سلطان قبر از فروش قبرهای ۵۰ میلیونی به خانواده فوت شدگان اعترافات جدیدی کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
راز قبرهای ۵۰ میلیونی شهر ری فاش شد

به گزارش روابط عمومی دادگستری شهرستان ری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از بازداشت متهم به قبر فروشی غیرقانونی خبر داد و گفت: متهم مبلغی بیش از مبلغ قانونی از خانواده متوفیان دریافت می‌کرده و تصور مردم این بوده که این مبلغ قانونی است.

غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری عنوان کرد: حدود یک ماه گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه شخصی با سواستفاده از وضعیت خاص برخی از هموطنان که عزیزی را از دست داده‌اند و تمایل دارند عزیز خود را در آرامستان ابن بابویه به خاک بسپارند، پولی را از این‌ها دریافت می‌کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف دادستانی رصد فضای مجازی و اتفاقات مربوط به این شهرستان است، فراخوانی داده شد تا اگر کسی شکایتی دارد، شکایت خود را مطرح کند. تا این لحظه چهار نفر شکایت کرده‌اند.

او با بیان اینکه بازه زمانی پرداخت مبالغ و سواستفاده‌هایی که شده است مربوطه به قبل از سال ۹۷ است، گفت: متهم بین ۴۲ تا ۵۰ میلیون تومان از هر فرد دریافت می‌کرده است و با توجه به اسناد و مدارکی که شکات ارائه کرده اند، صرفا کمتر از پنج میلیون تومان را به متولی آرامستان تحویل می‌داده و مابقی به کارت خودش واریز می‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار