آخرین وضعیت کرونا در البرز طی ۲۴ ساعت گذشته؛

۶۱ کرونایی در البرز بستری و ۴۷ نفر مرخص شدند

تاکنون ۹۷۹ نفر در البرز بر اثر کرونا جان باخته‌اند

کرج (پانا)-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۷۹ نفر رسید .

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
۶۱ کرونایی در البرز بستری و ۴۷ نفر مرخص شدند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی البرز، محمد فتحی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در البرز گفت: از دیروز تا امروز ۱۷ شهریور، ۶۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزارو ۸۴۱ نفر بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۴۰۲ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳۹۵ نفر شامل موارد ( قطعی، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۶۰ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۹۲ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۱ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

فتحی با اشاره به اینکه تعداد ۸۳ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ سال هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۶ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۷۹ نفر رسید.

فتحی در پایان اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۴هزار و ۴۵۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار