معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستانهای تهران:

دانش‌آموزان با رعایت بهداشت فردی متولی سلامت خود در مدارس هستند

پردیس(پانا) -معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر اهمیت همکاری والدین با آموزش و پرورش، اظهار کرد خانواده‌ها دستور العمل‌های بهداشتی را در منزل رعایت کنند و به فرزندان خود آموزش بدهند تا با رعایت بهداشت فردی و به همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده در معرض بیماری کرونا قرار نگیرند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با رعایت بهداشت فردی متولی سلامت خود در مدارس هستند

غلامرضا بختیاری در ادامه گفت: بر اساس دستور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برای خرید مواد ضد عفونی کننده و ماسک اعتباری در نظر گرفته شده و مدیران مدارس در ابتدای سال تحصیلی مواد مورد نیاز را خریداری کرده و در اختیار دانش آموران قرار دادند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: دانش‌آموزان با رعایت بهداشت فردی متولی سلامت خود در مدارس هستند و آموزش مدیران و دبیران توانمند به دانش‌آموزان در پیشگیری از ابتلای آنها به بیماری کرونا اثربخش است.

بختیاری با اشاره به اهمیت حضور دانش آموزان پایه اول در کلاس‌های درس حضوری، اظهار کرد: دانش آموزان پایه اول برای یادگیری سواد خواندن و نوشتن باید در کلاس ها حضور داشته باشند و همه گیری ویروس کرونا باعث شده نتوانیم آموزش حضوری مستمر داشته باشیم و باید از فضای مجازی کمک بگیریم.

وی ادامه داد: خانواده‌ها نگران ابتلای دانش‌آموزان خود به بیماری نباشند، ستاد ملی کرونا و آموزش و پرورش پس از شرایط سنجی دستورالعمل حضور دانش آموزان را در مدارس اعلام و ابلاغ کردند و با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مدارس خطربیماری دانش آموزان را تهدید نمی‌کند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به عدم رضایت برخی از خانواده ها برای حضور دانش آموزان در کلاس درس، اظهارکرد: تفاوت های فرهنگی بین خانواده ها وجود دارد و برخی از آنها موافق حضور فرزندان خود در کلاس‌های درس نیستند، آموزش و مشاوره با والدین راهکاری برای رفع مشکل یاد شده است.

بختیاری گفت: تعداد زیادی از معلمان برای تردد از تهران به پردیس مشکل دارند، بیماری کرونا مانع از به کار گیری سرویس برای معلمان است، تمهیداتی برای سهولت تردد معلمان در نظر گرفته شده و شورای آموزش و پرورش تصمیم گیرنده نهایی برای ساماندهی تردد معلمان به شهرستان پردیس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار