ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن چه بود؟

تهران (پانا)- ساعتی پیش محمدرضا فروتن شایعه تغیییرجنسیت خود را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن چه بود؟

شب گذشته از سوی برخی از فعالان رسانه‌ای شایعه‌ای مبنی بر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر تئاتر و سینمای کشومان مطرح شده است. بنابراین خبرها دوماه پیش این عمل جراحی در آلمان رخ داده است و بسیاری از کاربران فضای مجازی با استفاده از این خبر سعی در جنجالی کردن این خبر داشته‌اند.


این خواننده مدتی قبل در صفحه مجازی اش از انتشار آهنگ جدید خود با نام «ژنتیک» خبر داد که بخشی از شعر این قطعه را در ادامه می‎‌خوانید:
«که من علیه ژنم انقلاب‌ها کردم درون معرکه نطفه‌ام چه ها کردم
که صد هزار صفت حمله کرد سمت ژنم چقدر جنگیدم شعر را رها کردم
چقدر سرباز خوب و منصفی بودم که زنده ماندمو بر خویش اتکا کردم
که جبر تلخ ژنتیک شبیه شوخی شد که آرکی تایپ خودم را خودم بنا کردم»


این داستان تا جایی پیش رفت که شاهین فلاح وکیل محمدرضا فروتن در استوری صفحه شخصی خود در اینستاگرام تغییر جنسیت وی را رد کرد و نوشت: «اخیرا شایعاتی مبنی بر تغییر جنسیت آقای فروتن در فضای مجازی و برخی از خبرگزاری‌ها پخش شده که در تماس تلفنی با ایشان تکذیب گردیده است.»
حال سوال اینجاست، دلیل پخش چنین شایعاتی و بلد شدن آن‌ها درباره بازیگر قدیمی که در آثار کارگردان‌های معروفی چون مسعود کیمیایی، کیومرث پوراحمد و... بازی کرده و حتی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر شده است چیست؟ برخی از اصحاب رسانه که وظیفه سنجیدن اخبار و انتشار خبرهای موثق را دارند در این میان بدون اطلاع کافی از جزئیات این موضوع به دیده‌تر شدن آن کمک کردند.
برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی اما در اقدامی تاسف برانگیز از شب گذشته تصمیم به استهزا و تمسخر او گرفته‌اند، نگاهی به کامنت‌های افراد در پست‌های صفحه شخصی فروتن در اینستاگرام موید این رفتارهای ناپسند است.


ساعتی پیش محمدرضا فروتن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی که درباره وی به وجود آمده است را تکذیب کرد. وی در این باره نوشت: «خبری که شب گذشته در مورد من در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی منتشر شده است، دروغ و به دور از حقیقت است از این رو خبر منتشر شده را تکذیب می‌کنم.»
این بازیگر سینما و تئاتر کشور در عین حال در ادامه این یادداشت تصریح کرد: «حق پیگیری و شکایت از رسانه‌ها و اشخاصی که چنین اطلاعات نادرستی را بدون هرگونه تحقیق و کاوش در سطح جامعه منتشر می‌کنند برای خویش محفوظ می‌دانم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار