برگزاری آیین بازگشایی مدارس در منطقه 3 تهران

تهران (پانا) - آیین آغاز سال تحصیلی جدید 1400-1399 با حضورحسین سیمایی صراف ،دبیرهیئت دولت شاپور محمدزاده، معاون نهضت سواد آنوزی وزارت آموزش و پرورش و پری سیما سادات ماجدی، مدیر آموزش وپرورش منطقه 3 تهران دردبستان دخترانه رازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین بازگشایی مدارس در منطقه 3 تهران

صدای گام هایی کوچک به گوش می رسد، صدای شکفتن و جوانه زدن، صدای رویش و رُستن، صدای پای مدرسه می آید.

مراسم نمادین بازگشایی مدارس منطقه 3که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور حسین سیمایی صراف، دبیرهئیت دولت شاپور محمدزاده، معاون وزیر مهدی احمدی، رئیس اداره تکنولوژی گروه های آموزشی ابتدایی شهرتهران و پری سیما سادات ماجدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 3 و علی رضاحقی، معاون آموزش ابتدایی و سید امیر محمد خرازانی، کارشناس مسئول حراست و دانش آموزان دبستان دخترانه رازی برگزارشد.

در ابتدا فاطمه رزین پی مقدم،مدیر مدرسه ابتدایی دخترانه رازی ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: سال تحصیلی جدید را به دلیل شیوع کرونا با شرایط متفاوتی آغاز کردیم، همچنین برای حضور دانش آموزان در روزهای زوج و فرد زمان بندهای لازم را انجام دادیم.

در ادامه حسین سیمایی صراف، دبیر هئیت دولت با تبریک سال تحصیلی جدید، درخصوص تربیت و فراگیری مهارت های لازم برای زندگی توضیحاتی را بیان کرد. وی اظهار کرد: مهارت ارتباطی وگفتگو در فرهنگ ما بسیارضعیف است و جای خالی آن در آموزش های مدرسه مشهود است. باید بیشتر این مهارت را آموزش دهیم. با توجه به شرایط موجود البته محیط مجازی اصلا آلترناتیو خوبی نیست اما ناچار هستیم که از آن استفاده کنیم، خدا را شاکر هستیم که بسترهای شبکه الکترونیک از چند سال قبل آماده شده بود. تا دراین بحران بوجود آمده از آن استفاده کنیم و تلاش کردیم که بگویم آموزش تعطیل نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار