پیام رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در شروع سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - قائم مقام وزیردر اموربین الملل و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید پیامی منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در شروع سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور، در این پیام آمده است:

به دانش گرای و بدو شو بلند چو خواهی که از بد نیابی گزند

سپاس پروردگار یکتا را که اسباب تعالی انسان‌ها را در اندیشه‌ورزی و تفکر قرار داد.

امسال و در واپسین روزهای تابستان، طلیعه‌ی شورانگیز آغاز سال تحصیلی جدید را در حالی جشن می‌گیریم که وضعیت مدارس در دنیا متفاوت از سال پیش است و جهان آموزش شرایط خاصی را تجربه می‌کند.

دانش‌آموزان گرامی! شما سال تحصیلی گذشته سخت‌کوشی زیادی انجام دادید، دانش جدیدی آموختید، درس‌های متفاوتی را تجربه کردید و رشد نمودید. عملکرد شما دانش‌آموزان و معلّمان گرامی علی‌رغم مشکلات و دشواری‌های پیش‌آمده، عالی و شایسته تقدیر است.

سال تحصیلی جدید نیز متأثر از بیماری کرونا، وضعیت ویژه ای دارد امّا شوق و اشتیاق شما، نویدبخش شروع پرانرژی و دوباره فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان است. همان مسیری که دانش‌آموزان دیروز درآن تبدیل به اشخاصی شدند که امروز بیماری‌ها ‌را معالجه می‌کنند، فناوری‌های پیشرفته تولید می‌کنند، صنایع را توسعه می‌دهند و دانش را ترویج می‌کنند.

در پایان و با توجه به نزدیک‌ بودن ایام دفاع مقدس، به رسم هر ساله یاد و خاطره حماسه‌سازان و شهیدان دفاع مقدس به ویژه معلمان و دانش‌آموزان شهید را گرامی می‌داریم و جهاد و ایثار جامعه فرهنگیان را در شرایط دشوار کنونی ارج می‌نهیم.

آغاز سال تحصیلی و طنین زنگ مدرسه و نسیم روح‌افزای تعلیم‌ و تربیت را به تمامی همکاران ارجمند و فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز در ایران و اقصی نقاط جهان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای شما توفیق روزافزون همراه با عزّت و سربلندی مسئلت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار