آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در شهرستان جاجرم

جاجرم (پانا) - آئین مراسم بازگشایی مدارس با حضور آذری فرماندار شهرستان جاجرم ،سید جواد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاجرم ، مصباح رئیس سازمان دانش آموزی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در مدرسه نمونه دولتی طالقانی شهر جاجرم برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در شهرستان جاجرم

به گزارش پانا ، مدیرآموزش و پرورش شهرستان جاجرم در این مراسم آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی دانش آموزان ، فرهنگیان و مردم شهرستان جاجرم تبریک گفتند .

ایشان بیان داشتند : آموزش و پرورش شهرستان جاجرم تمامی اقدامات لازم را بر اساس پروتکل های بهداشتی جهت حضور دانش آموزان در مدارس فراهم نموده است و با توجه به اینکه وضعیت شهرستان جاجرم زرد اعلام شده است 50 درصد دانش آموزان در کلاسهای درس حاضر هستند و 50 درصد دیگر در روزهای تعیین شده براساس گروه بندی به مدرسه خواهند رفت .

موسوی گفت : خوشبختانه قابلیت های سامانه شاد ارتقاء داده شده و دانش آموزان می توانند بدون هیچ گونه دغدغه ای از آموزش در شاد استفاده لازم را ببرند .

ایشان تاکید نمودند : مدارس باید خودشان تصمیم گیرنده باشند و شورای مدرسه ، نمایندگان انجمن اولیاء و نماینده معلمان روند آموزش را مورد بررسی قرار دهند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاجرم در پایان گفتند : باید همه دست به دست هم دهیم تا با موفقیت از این برهه عبور کنیم .

در ادامه آذری فرماندار شهرستان جاجرم سخنران بعدی این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به تمام فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان جاجرم رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در مدارس را الزامی توصیف نمودند و همچنین گفتند : اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش جهت بازگشایی مدارس رضایت بخش می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار