رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پیروزی های انقلاب اسلامی در گام دوم تداوم خواهد یافت

کرمان(پانا) - رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موفقیت های ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با عظمت، ستودنی و افتخارآمیز است گفت: به طور قطع این پیروزی ها به طور چشمگیرتری در گام دوم انقلاب تداوم خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی های انقلاب اسلامی در گام دوم تداوم خواهد یافت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سردار سرتیپ پاسدار "غلامرضا سلیمانی" روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر "ایثار و شهادت" در گلزار شهدای کرمان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مدرسه درس آموز بود" افزود: در آغاز گام دوم انقلاب و در راستای تحقق بیانیه گام دوم سیدالشهدای جبهه مقاومت، فاتحه الکتاب این گام محسوب می شود و اولین و مهم ترین عرصه، عرصه علم و دانش و شهادت است.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم دانش آموزان و معلمان در تسخیر قله های علم و دانش لحظه ای از تلاش و مجاهدت فروگذار نخواهند کرد.

وی اظهار داشت: سهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود و برای اینکه اصحاب جهل و تاریکی و دست پروردگان نظام سلطه امنیت ملت ها را خدشه دار نکنند، آسایش جهان را بر هم نزنند تمام تلاش و توان خود را در قالب یک تفکر راهبردی و تحت مدیریت الهی ولایت فقیه به میدان آورد و در کنار سایر رزمندگانی که با او همراه بودند، امنیتی را رقم زد که امروز شاهد آن در کشور عراق با ثبات امنیت هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: خداوند شهادت را به سردار سر به دار توحیدی اش عنایت کرد تا مقام این انسان بزرگ و بی نظیر جاودانه شود.

وی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی در خارج از مرزهای ایران اسلامی اتفاق افتاد و مبارزه این شهید امنیتی برای ایران اسلامی به ارمغان آورد که دشمنان هیچگاه در طول سال های حضور این شهید در جبهه های مقاومت که سکان فرماندهی و عَلَم جهاد و دفاع را در دست داشت نتوانسته و نمی توانستند به امنیت ملت ایران خدشه ای وارد کنند.

سردار سرتیپ سلیمانی گفت: دشمن بارها قصد داشت سپهبد شهید سلیمانی را در داخل کشور به شهادت برسانند اما همان امنیت به ارمغان آمده از جهاد و دفاع شهید سلیمانی مانع عملیاتی شدن آن نیت شوم می شد.

وی افزود: دفاع و جهاد حاج قاسم سلیمانی دستاوردهای بسیار بزرگ و یک فهرست بلند و مطوّلی از دستاوردها را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران، جهان اسلام و بشریت به دنبال داشته و همه بشریت از دستاوردهای این جهاد و دفاع بهره مند شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز عراق، سوریه و لبنان امن شده و نظام سلطه در اتاق های توطئه و طرح ریزی خود هر زمان می نشینند، برآوردهای پیش روی آنها این است که ایران اسلامی چه نقشه ای و انقلاب اسلامی چه طرحی برای در هم ریختن برنامه های ما دارد و این دستاورد بزرگ و راهبردی است که شهید سلیمانی برای ملت های دنیا و جهان اسلام و ملت ایران خلق کرد و آفرید.

وی با بیان اینکه همانگونه که در دفاع مقدس دانش آموزان ما به عنوان افسران میدان نبرد وارد عرصه های مختلف شده و نقش آفرینی کردند و ملت ایران ۳۶ هزار شهید دانش آموز و هزاران شهید فرهنگی و آموزگار تقدیم این انقلاب کرد ادامه داد: این مسیر ادامه یافت تا در راهی که برای صلح و سعادت برگزیده است، در مقابل توطئه ها و حملات هجمه های نظام سلطه با اقتدار و عظمت به جلو برود و زمینه ساز ظهور ولی عصر(عج) باشد.

سردار سررتیپ سلیمانی افزود: امروز تداوم راه شهدای دانش آموز و دانش آموختگان مکتب حاج قاسم علم آموزی و دانش آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار