مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

اولویت بازگشایی مدارس ناحیه یک بهارستان، شیوه حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی است

بهارستان یک (پانا)- جلسه هم اندیشی نمایندگان مدیران دوره های تحصیلی و مدیر، اعضای شورای معاونین و کارشناسان مقاطع با موضوع تبیین شیوه نامه بازگشایی مدارس در سالن شهید درهم پور آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اولویت بازگشایی مدارس ناحیه یک بهارستان، شیوه حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی است

در این جلسه که با حضور نمایندگان مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه برگزار شد، مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، با تشریح شرایط و دستورالعمل های بازگشایی مدارس در دوران کرونا و تبیین وضعیت های سه گانه، با نمایندگان مدیران در خصوص بازگشایی و فعالیت مدارس بحث و تبادل نظر کردند.

کلانتری ضمن تاکید بر اهمیت آغاز متفاوت سال تحصیلی پیش رو گفت: اولویت در بازگشایی مدارس شیوه حضوری است و هیچ دانش آموزی نباید از آموزش محروم شود.

او افزود: رعایت اصول ذکر شده در شیوه نامه ها و دستورالعمل بازگشایی مدارس در زمان حضور دانش آموزان در مدارس، در اولویت بوده و آموزش حضوری بستگی به فراهم بودن شرایط حضور دانش آموزان خواهد داشت. در آموزش های مجازی نیز، براساس نتایج بررسی های میدانی و استخراج اطلس آموزشی منطقه در خصوص میزان دسترسی دانش آموزان به اینترنت و ابزار هوشمند، مصمم بر این هستیم تا در شیوه حضوری و آموزش گروهی، اولویت با دانش آموزانی باشد که از نظر دسترسی به اینترنت و ابزار هوشمند، محروم هستند.

در ادامه در این جلسه پیشنهادات و نظرات نمایندگان مدیران مدارس در مورد حضور دانش آموزان به صورت حضوری یا غیر حضوری،مطرح و در دستور کار مدیران قرار گرفت.

در پایان این جلسه توسط مدیر و اعضای شورای معاونین از زحمات و تلاش های مدیران، معاونین، معلمان مدارس در طی سال تحصیلی 99-98 به خصوص دوران شیوع کرونا ویروس، در استمرار فرایند آموزش به شکل حضوری و غیرحضوری از طریق فضای مجازی، برگزاری موفق و سالم امتحانات پایانی پایه های مختلف تحصیلی، امتحانات نهایی پایه دوازدهم، برگزاری آزمونهای استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و کنکور سراسری تشکر به عمل آمد.

خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار