فرایند توزیع کتب درسی از زبان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بهارستان از مکان توزیع کتب آموزش و پرورش این ناحیه بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فرایند توزیع کتب درسی از زبان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با اشاره به اینکه همه ساله فرایند توزیع کتب درسی در دو قالب صورت می گرفت، گفت: در سال تحصیلی 400-99 توزیع از طریق سامانه برای دانش آموزان ابتدایی در شش پایه و دانش آموزان نظری، فنی و حرفه ای و کار دانش صورت می گیرد. تا به امروز چهار ماه از زمان ثبت در سامانه و سفارش کتب درسی می گذرد. اولیا و مدیران مدارس به شکل فردی و گروهی، تا پایان شهریور ماه وقت دارند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

کلانتری با بیان اینکه بالغ بر 1200 عنوان کتاب درسی در سطح کشور آماده شده است، گفت: تمامی کتب با عناوین مختلف در بخش ثبت سامانه ای به مدارس تحویل داده شده و این کتب از ابتدای شهریور ماه در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و توزیع کتب ادامه دارد.

او خاطرنشان کرد: در برخی از پایه ها برخی کتب، هنوز از مرکز نشر کتب درسی به ما تحویل داده نشده است، اما در آینده ای نزدیک تحویل داده خواهد شد و آن را در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم.

در ادامه کلانتری تصریح کرد: دانش آموزان پایه اول ابتدایی که در مرحله اول سنجش حضور نداشتند می توانند در مرحله دوم که 15 شهریور ماه آغاز می شود، شرکت داشته باشند. دانش آموز بعد از سنجش در سامانه "سناد" ثبت می شود و کتب درسی دانش آموزی بر اساس سامانه سناد سفارش داده می شود.

در پایان، کلانتری از زحمات عوامل و دست اندرکاران توزیع کتب درسی تشکر کرد.

خبرنگار:مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار