احتمال ماندن مسی در بارسلونا بیشتر شد

تهران (پانا) - پدر و مدیر برنامه‌های لیونل مسی، احتمال ماندن او در بارسلونا را رد نکرد تا امید هواداران این تیم برای ماندن مسی بیشتر شود.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
احتمال ماندن مسی در بارسلونا بیشتر شد

در پایان فصل ناموفق بارسلونا و مطرح شدن اختلاف لیونل مسی با مدیران این باشگاه، فوق ستاره فوتبال جهان به صورت رسمی درخواست خود را برای فسخ قرارداد به باشگاه ارایه کرد. بر اساس قرارداد مسی، او این حق را دارد که تا پایان هر فصل درخواست فسخ قرارداد خود را مطرح کند. با توجه به طولانی شدن این فصل فوتبال جهان، مسی این درخواست را در تاریخی دیرتر از آنچه در قرارداد آمده بود ارایه کرد.

با این وجود باشگاه بارسلونا معتقد بود باشگاهی که خواهان مسی است،‌ طبق آنچه در قرارداد آمده، باید ۷۰۰ میلیون یورو بپردازد. سازمان لالیگا هم در این دعوا حق را به باشگاه داد.

دیروز خورخه مسی پدر لیونل مسی که مدیر برنامه‌های او نیز محسوب می‌شود، به کاتالونیا رفت تا با جوزپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا مذاکره کند. ابتدا رسانه‌های فوتبال جهان خبر دادند که دور نخست مذاکرات به خوبی پیش نرفته است اما امروز پدر مسی با یک اظهار نظر خود، امیدها به ادامه حضور او در پیراهن آبی و اناری را بیشتر کرد.

مدیر برنامه‌های مسی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال باقی ماندن مسی در بارسلونا وجود دارد؟ گفت: «بله». این درحالی است که او دیروز به طور قطع از قصد پسرش برای جدایی از بارسلونا خبر داده بود.

امروز برخی از خبرنگاران در کاتالونیا و آرژانتین احتمال ماندن مسی را تا ۹۰ درصد مطرح کرده‌اند. بر اساس این گزارش‌ها، ممکن است مسی تا پایان فصل در بارسلونا بماند و پس از پایان قراردادش، به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار