کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور به زودی رفع می‌شود

تهران (پانا) - رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد برای استخدام تکنسین فوریت‌های پزشکی تمام تلاشمان را خواهیم کرد و کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور به زودی رفع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور به زودی رفع می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، محمد رضا ملکی در دیدار و گفت وگو با پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور این موضوع را مطرح کرد.

در این دیدار که در محل سازمان اورژانس کشور برگزار شد، رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، خدمات سازمان اورژانس کشور به هموطنان را ارزشمند خواند و گفت: عرصه خدمت عرصه دشواری است و یکی از دغدغه های ما کمبود نیروی انسانی در اورژانس پیش بیمارستانی است.

وی افزود: برای استخدام تکنسین فوریت های پزشکی تمام تلاشمان را خواهیم کرد و کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور به زودی رفع خواهد شد.

کولیوند در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت دکتر ملکی در جهت رفع کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور گفت: رفع کمبود نیروی انسانی بسیاری از فشارها را از روی تکنسین های عملیاتی کم خواهد کرد.

وی افزود: تیم عملیات ویژه سازمان اورژانس کشور در اورژانس تهران بزرگ ترین تیم عملیات ویژه در کشور است که علاوه بر اینکه در خدمات فوریت های پزشکی به هموطنان ارائه می کنند، دوره های ویژه را گذرانده و در زمان بحران نیز بدون آن که به چرخه عملیات آسیبی برسد از چرخه خارج شده به محل حادثه اعزام می شوند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با تاکید بر اینکه ۲۵ درصد از ماموریت های اورژانس کشور در تهران انجام می شود، اضافه کرد: نیرو های اورژانس تهران در مواقع بحران به‌عنوان اولین نفرات به تمام نقاط کشور جهت امدادرسانی اعزام می شوند و از این رو باید جذب نیرو در اورژانس تهران در اولویت قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار