از سوی وزیر آموزش و پرورش؛

مدرسه خیرساز نوجوانان منطقه ۴ افتتاح شد

تهران (پانا) - آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر تا لحظاتی دیگر در یکی از مدارس منطقه ۴ با حضور رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس و وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی به صورت حضوری برگزار می‌شود‌.

کد مطلب: ۱۱۲۰۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خیرساز نوجوانان منطقه ۴ افتتاح شد

آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر تا لحظاتی دیگر در مدرسه نوجوانان میدان 100 نارمک در منطقه 4 برگزار خواهد شد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش زنگ مهر امسال را با فرمان رئیس جمهور به صدا درمی‌آورد.

در این مراسم مدرسه خیرساز نوجوانان نیز افتتاح شد.

مدرسه ۱۱ کلاسه نوجوانان طرح متری با هزینه ۲ میلیارد و ۳۰۰ از محل خیرسازی در ۴ طبقه و زیربنای ۱۴۳۵ و در زمینی به مساحت از ۸۶۰ متربع ۶ اتاق اداری سه سالن ازمایشگاه و کارگاه و نمازخانه است.

پیش بینی می‌شود بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز در این مدرسه تحصیل کنند. طرح متری با مشارکت ۲۸۶ نفر از یک متر تا ۲۸۰ متر است.

لونی رئیس منطقه ۴ در این مراسم گفت: منطقه ۴ حدود ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در شیفت دونوبته دارد. ساخت این مدرسه پیش درامد طرح وزیر آموزش و پرورش مبنی بر طرح آجر به آجر است که این مدرسه تحت عنوان طرح متری از سوی خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

علی شهری مدیرکل تجهیز و نوسازی استان تهران نیز گفت: در سال‌های اخیر شاهد کمک‌های ویژه خیرین بوده‌ایم از این بابت باید از این افراد تشکر و قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: طرح متری یکی از طرح‌های ذیل طرح آجر به آجر و به عنوان یک الگو است که می‌تواند در کشور با کمک دانش‌آموزان و اولیا پایه گذاری شود.

در این مراسم دو خیر مدرسه ساز نیز به بیان نکاتی پرداختند.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در آیین آغاز سال تحصیلی با تبریک این روز به جامعه فرهنگیان به پروژه مهر سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: این پروژه از بهمن ۹۸ کلید خورد و کارگروه‌های ۶ گانه با ساماندهی نیروی انسانی تشکیل شد. خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار نیز در این ایام به کمک ما آمدند.

وی افزود: اکنون حدود ۲۰ مراسم برگزاری با حضور معاونان ریاست جمهور، هیات دولت و وزارت‌خانه‌ها در سطح تهران در حال برگزاری آیین سال تحصیلی جدید هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار