میزبانی مدارس منطقه چهار از هیئات مذهبی

تهران ( پانا ) - علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار از همکاری و مساعدت کامل مدارس منطقه به منظور میزبانی شایسته مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان و اصحاب با وفای ایشان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی مدارس منطقه چهار از هیئات مذهبی

مدارس منطقه چهار میزبانی شایسته ای از هیئات مذهبی و سوگواران و عزاداران حسینی به عمل آوردند.

گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار از همکاری و مساعدت کامل مدارس منطقه به منظور میزبانی شایسته مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان و اصحاب با وفای ایشان قدردانی کرد.

گلشن در گفتگو با پانا گفت: بحمدلله پس از ارسال بخشنامه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه تخصصی با مسوولین امر جهت همکاری و مساعدت با خادمان حسینی به منظور بستر سازی مطلوب جهت برگزاری شایسته مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب با وفای ایشان برگزار شد و با توجه به شرایط کرونایی جامعه، عقد قرارداد فی مابین مدیر آموزشگاه و مسوول هیئت مذهبی، ارائه بیمه نامه حوادث یا مسوولیت مدنی و رعایت نکات بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی در ساعات برگزاری مراسم مورد تاکید قرار گرفت.

وی کامل کرد: خداوند را شاکریم که توفیق عنایت کرد تا به سهم خود بتوانیم در برگزاری مراسم عزای سیدالشهداء (ع) سهیم باشیم. إن شاءالله به ازای هر قدم در این مسیر نورانی، حضرت از همه خدمتگزاران و عاشقان و شیفتگان آستان مقدسش دستگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار