پس از بررسی و داوری آثار صورت گرفت؛

اعلام برگزیدگان پویش نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم»

ارومیه (پانا) - پویش نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم» پس از بررسی و داوری آثار ارسالی و انتخاب برگزیدگان، به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برگزیدگان پویش نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم»

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلات ناخواسته کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور، پویش نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان در ایام کرونا، برای گروه سنی ۴ تا ۱۲ سال اجرا شد که بر این اساس 570 اثر از استان آذربایجان‌غربی به دبیرخانه پویش نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم» ارسال شد.

این آثار بر اساس شاخص‌هایی چون تناسب اثر با موضوع مسابقه، تناسب نقاشی با سن فرد، یکدستی و مهارت در نقاشی و رنگ آمیزی و همچنین جذابیت و خلاقیت داوری شدند.

در نهایت پس از داوری نهایی و با شرط اینکه شرکت کنندگانی که دو یا چند اثر در این پویش ارائه کرده بودند، تنها یک بار و به واسطه یکی از آثارشان مورد تقدیر قرار گیرند، تعداد 34 نفر به عنوان برگزیده از استان آذربایجان‌غربی در این پویش انتخاب شدند که به آنها لوح تقدیر و هدیه و به سایر شرکت‌کنندگان نیز لوح تقدیر به امضای مدیرکل استان اهداء خواهد شد.

اسامی برگزیدگان آذربایجان غربی در پویش نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم» را ( اینجــــــــــــا ) ببینید.

گفتنی است با توجه به تعطیلی کتابخانه های عمومی در سراسر کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت، مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی کودک، ۴ تا ۱۲ سال (متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴) با محوریت کارهایی که در ایام تعطیلات کرونا و حضور در منزل انجام می‌شود، کتابخوانی در تعطیلات کرونا و مراقبت های بهداشتی در مواجهه با کرونا ویروس و تشکر از پزشکان و پرستاران از ۲۰ اسفند ماه سال ۹۸ آغاز شد و تا ۳۱ فروردین سال ۹۹ ادامه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار