مدیرآموزش و پرورش بهارستان ۲:

کمبود نیروی انسانی و فضای آموزش و پرورش چالشهای آموزش و پرورش در سطح ملی است

بهارستان ۲( پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان عنوان کرد کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی از مهمترین چالش های اجرایی پیش روی آموزش و پرورش در سطح ملی است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کمبود نیروی انسانی و فضای آموزش و پرورش چالشهای آموزش و پرورش در سطح ملی است

به گزارش اداره آموزش و پرورش ناحیه بهارستان، ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان با اشاره به هماهنگی در اجرای سیاست‌ها و برنامه های اجرایی آموزش و پرورش گفت: تلاش در جهت حفظ نیروهای انسانی موجود در منطقه با توجه به غیربومی بودن و متقاعد کردن نیروهای در سن بازنشستگی برای ادامه خدمت از جمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سال تحصیلی جدید به منظور ترفیع بخشی از مشکلات و چالش ها در منطقه است.

او ادامه داد: تعامل دو سویه و ارتباط صمیمی با فرهنگیان و مدیران در سال گذشته، گامی موثر در رفع نقایص و رشد شاخص های آموزشی و پرورشی در منطقه است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته طرح بوم یا همان برنامه ویژه مدرسه به نحو مطلوبی در منطقه اجرا شد، تصریح کرد: چنانچه این برنامه در سالهای آتی به صورت غیرمتمرکز اجرا شود، برنامه هایی در حوزه دوخت و دوز و خیاطی در مدارس دخترانه و کار با رایانه در مدارس پسرانه، از اولویت های این منطقه خواهد بود.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم آموزش و پروش ما در کشور روزی به یک گفتمان ملی تبدیل شود بدین منظور که تمام ارکان جامعه، نسبت به اهمیت نقش و جایگاه آموزش و پرورش به درک و فهم مشترک دست یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار