ارائه آموزش های مکمل در شبکه شاد در سال جدید تحصیلی

بیرجند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان اعلام کرد در سال تحصیلی جدید علاوه بر آموزش های حضوری با اجرای طرح زوج و فرد در شرایط کرونایی آموزش های مکمل از طریق شبکه شاد ارائه می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ارائه آموزش های مکمل در شبکه شاد در سال جدید تحصیلی

محمد کسمایی صبح امروز در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در تابستان امسال قریب به 750 معلم سرایانی آموزش های لازم را در خصوص تولید محتوای الکترونیک فرا گرفتند.

او از برگزاری 6 کارگاه تولید محتوای الکترونیک به میزان 24 ساعت برای معلمین روستایی شهرستان در آستانه سال جدید تحصیلی خبر داد و افزود: قریب 200 معلم مناطق روستایی شهرستان در این کارگاه های آموزشی شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش سرایان با اشاره به تداوم این دوره های آموزشی در سال تحصیلی جدید به تناسب نیاز روز فرهنگیان، عنوان کرد: در حال حاضر 10 درصد از دبیران و معلمان دوره های مختلف تحصیلی شهرستان به علاوه سرگروه های آموزشی در تولید محتوای الکترونیک برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید فعالیت می کنند.

او، با بیان این که تمام سهمیه اختصاص یافته تولید محتوای الکترونیک به شهرستان سرایان تولید شده و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفته است؛ بیان کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد دانش آموزان سرایانی در شبکه شاد عضو هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش سرایان با بیان این مطلب که این عضویت به معنی دسترسی دائم آنان به شبکه شاد نیست، ابراز کرد: اکثر دانش آموزان از گوشی پدر، مادر یا یکی از بستگان در سامانه شاد ثبت نام کرده اند و این گوشی دائما در اختیار دانش آوز قرار ندارد ر و در مواقع محدودی از شبانه روز و در پاره ای از موارد نیز هر چند روز در اختیار دانش آموز قرار می گیرد.

کسمایی، از شبکه شاد به عنوان تحولی نوین در آموزش با آینده‌ای روشن یاد کرد و ادامه داد: تا قبل از تولد شبکه شاد معلمین سرایانی به طور 24 ساعته از طریق شبکه داخلی اسکای روم به صورت چهره به چهره با دانش آموزان در ارتباط بودند و خدامت آموزشی و پرورشی را ارائه می کردند و پس از تولد شبکه شاد کلیه معلمین به این شبکه مهاجرت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار