اهدای ۱۳۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان بجنورد

بجنورد (پانا) -فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد اعلام کرد مرحله دوم کمک مؤمنانه در شهرستان بجنورد با تهیه و توزیع یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی برای اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در راستای رزمایش احسان و تعاون اجرایی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۱۳۰۰ بسته معیشتی  به نیازمندان بجنورد

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مهدی الهی راد پیش از ظهر امروز در دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش احسان و تعاون در دهه نخست محرم با تعداد هزار و ۳۰۰ بسته مواد غذایی، هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

وی اقلام این بسته‌ها را شامل، برنج، ماکارونی، سویا و روغن اعلام کرد و گفت: این بسته‌های تهیه‌شده با همکاری خیران، پتروشیمی بجنورد و ناحیه مقاومت بسیج مرکز استان تهیه‌شده و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا اهدا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد از کمک‌رسانی به هیات های مذهبی طی دهه نخست محرم نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این کمک‌ها به هیات های مذهبی بالغ‌بر ۳ تن برنج، ۶۰۰ لیتر روغن و ۶ هزار ماسک بهداشتی برای برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اعطا شد که این اقلام به‌صورت غذای نذری و همچنین بسته بهداشتی به عزاداران و نیازمندان داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار