منچستر یونایتد مشتری ستاره هلندی شد

تهران (پانا) منچستر یونایتد در صورت ناکامی در جذب جیدون سانچو، به سراغ گزینه‌ای از تیم ملی فوتبال هلند خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۱۱۹۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
منچستر یونایتد مشتری ستاره هلندی شد

به گزارش telegraph، منچستر یونایتد علاقه‌مند به خرید دونی فن ده بیک است اما هنوز پیشنهاد رسمی برای خرید این بازیکن ارائه نکرده است. در واقع این بازیکن 23 ساله مدتی است که توسط یونایتد زیر نظر قرار دارد و از آنجا که در دیدار دوستانه آژاکس مقابل اینتراخت در ترکیب قرار نگرفت، به نظر می‌رسد جدایی‌اش از این تیم قطعی باشد و یونایتد به زودی پیشنهاد رسمی خود را اعلام کند.

این هافبک تهاجمی پیش از این مد نظر بارسلونا و رئال مادرید هم بود اما آشفتگی که بارسلونا در آن به سر می‌برد باعث خواهد شد تا به احتمال زیاد او راهی لیگ برتر انگلیس شود.

در ماه می، ادوین فن درسار گلر سابق منچستر یونایتد که این روزها مدیر اجرایی باشگاه آژاکس است تایید کرد که در صورت رسیدن پیشنهاد مالی مناسب، فن ده بیک آژاکس را ترک خواهد کرد، رقمی که گفته می‌شود حدود 40 میلیون یورو خواهد بود.

البته اینکه منچستر یونایتد تا به الان پیشنهاد رسمی نداده کاملا قابل درک است، آنها جیدون سانچو مهاجم بورسیا دورتموند را به عنوان گزینه اول خرید مد نظر دارند و اگر از جذب این بازیکن ناامید شوند، به سراغ گزینه دوم یعنی فن ده بیک خواهند رفت.

از طرف دیگر آژاکس ترجیح می‌دهد تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ هلند (13 سپتامبر)، انتقال فن ده بیک انجام شود. با این حال یونایتد و سایر باشگاه‌ها هم از اینکه او می‌خواهد از آژاکس جدا شود اطمینان دارند و از طرفی پنجره نقل و انتقالات تا 5 اکتبر باز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار