پیام معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت تاسوعا وعاشورای حسینی

بوشهر(پانا)_ علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیت صادر نمود .

کد مطلب: ۱۱۱۸۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت تاسوعا وعاشورای حسینی

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله (صلى الله علیه و آله و سلم):
إِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ (علیه السلام) حَرَارَةً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً
پیامبربزرگ اسلام (ص) فرمودند : همانا برای شهادت حسین «ع» حرارت و گرمایی در دلهای مومنان است که هرگز به سردی و خاموشی نمی گراید.
فلسفه گرامیداشت و پاسداشت شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، احیا ارزشها و شعائر دینی است ، لذا در طول تاریخ ،مومنان واقعی و آزادمردان جهان در پرتو تعظیم و تکریم شهادت سیدالشهداء علیه السلام ،و اصحاب و یاران باوفایش ، به تحولات فردی و اجتماعی و مدارج عالیه بشری و مراتب بلند انسانی رسیده اند . عزاداری برای سید و سرور آزادگان جهان ، رساندن صدای مظلومیت و پیام حقانیت اهل بیت عصمت و طهارت به گوش تاریخ است. آری محرم ، بویژه تاسوعا وعاشورای حسینی ، بهار ایمان و طراوت اندیشه ها و موسم شکوفایی غنچه های بیداری است و اینجاست که حسین علیه السلام ، کشتی نجات و چراغ هدایت می شود .
اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به جامعه ی دانش آموزی و فرهنگیان استان ولایتمدار بوشهر ، تسلیت و تعزیت عرض نموده . و فرزندان عزیزم را به بهره مندی از فضائل و کمالات این ایام ، دعوت می نمایم .

امید است در این ایام؛ ضمن حفظ شور حسینی (ع) در عزاداری ها و سوگواری ها، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه فاصله گذاری اجتماعی، کادر درمان را در مقابله با بیماری منحوس کرونا یاری نمایند.

و از همگان التماس دعای خیر دارم .

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار