مسئول دفتر رهبری در سپاه ناحیه کاشمر؛

خدمت بدون منت به خلق خدا یکی از ویژگی های یاران امام حسین (ع) بود

کاشمر(پانا)-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه کاشمر.در جمع فرهنگیان گفت: باید یاران امام حسین را ‏بشناسیم تا بدانیم یاران امام چه ویژگی هایی دارند و خدمت بدون منت به خلق خدا یکی از ویژگی های یاران امام ‏حسین (ع) بود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
خدمت بدون منت به خلق خدا یکی از ویژگی های یاران امام حسین (ع) بود

حجه الاسلام والمسلمین علیرضا چهکندی نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه کاشمر در جمع فرهنگیان گفت: همه ما آرزویمان این است که در خط ولایت و امام حسین (ع) باشیم و برای تحقق این امر باید به بررسی و شناخت همراهان امام که در کربلا همراه ایشان بوده ودر سخت ترین شرایط ایشان را ترک نکرده اند بپردازیم.

وی افزود: با تحقیق در زندگی شهیدان کربلا می بینیم که اکثر آنان دو ویژگی عمده داشتند که یکی از آنها تلاوت و همراهی با قرآن مجید است. همیشه این سوال را از خود بپرسید که من چقدر با قرآن انس گرفتم،قرآن کجای زندگی من است ،روزی چقدر قرآن می خوانم چرا این سوال هارا از خود بپرسیم زیرا قرآن نجات بخش دنیا و آخرت ما است وما را هم در این دنیا وهم در آن دنیا روسفید میکند. و قانون اساسی اسلام قرآن است.

چهکندی نژاد ویژگی دیگر یاران امام را کار برای خدا دانست وگفت: در زمان فعلی هم ما شخصیتی مثل شهید قاسم سلیمانی را دیدیم که با الگو گیری از امام خود را وقف خدمت به خلق خدا کرد و بدون هیچ چشمداشتی در هر کجا که احساس تکلیف می چکرد، حاضر شده و به خدمت می پرداخت.

وی ادامه داد: بدون شک راهی که امام حسین و یارانش رفتند راه درست است وما هم باید این راه را انتخاب ودر آن سفر کنیم و ما همه نقاط ضعف وقوتی داریم و باید نقاط ضعفمان را به خاطر اینکه در مجلس امام حسین هستیم برطرف کنیم یعنی از نقاط ضعفمان بگیریم وبه نقاط قوتمان بدهیم، یاران امام حسین به حرف مردم کار نداشتند کار خودشان را میکردند وملاک اصلی زندگیشان قرآن بود و انشاالله ملاک اصلی زندگیمان را قرآن قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار