استاندار اردبیل :

با بهره برداری از سد جغناب ، حدود 60 هکتار از اراضی دیم شهرستان کوثر زیر پوشش آبیاری می رود

خبرگزاری پانا : تاندار اردبیل گفت : سد معیشتی جغناب ، مراحل نهایی عملیات اجرایی را می گذراند و با آغاز بهره برداری از این سد در هفته دولت امسال ، حدود 60 هکتار از زمین های کشاورزی دیم روستای مذکور، زیر پوشش آبیاری می رود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، اکبر نیکزاد که در جریان سفر به شهرستان کوثر و بازدید از چند طرح عمرانی در حال اجرا دراین منطقه سخن می گفت با اشاره به عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی کوثر، تصریح کرد : تا کنون مراحل اسکلت و آجر بندی این پروژه به پایان رسیده و به منظور تامین اعتبار مورد نیاز برای ادامه عملیات اجرایی آن ، هماهنگی های لازم را با معاون وزیر راه و شهرسازی انجام داده ایم.
نیکزاد در ادامه این بازدید ، ضمن تاکید به مقاوم سازی مدرسه حجاب شهر گیوی ، اظهار امیدواری کرد :تلاش می شود این پروژه تا پایان آبان به پایان رسیده و به آموزش و پرورش شهرستان تحویل شود.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه ریزی های انجام یافته برای افتتاح تصفیه خانه فاضلاب گیوی دردهه فجر امسال خبر داد و اضافه کرد : جاده جای گزین کوثر - خلخال هم که به دلیل قرار گرفتن بخشی از محور ارتباطی دو شهرستان در زیر حریم آبی سد کوثر، اجرا می شود طی هفته مبارک دولت به بهره برداری می رسد.
وی در این سفر ، طی نشستی با مسوولان حوزه آب شهرستان کوثر و با مد نظر قرار دادن مشکل کمبود آب در 32 روستای این شهرستان اعلام کرد : طی هفته جاری ، جلسه ای به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و با حضور مدیران دستگاه های مرتبط ، تشکیل و برای رفع این مشکل بررسی و تصمیم گیری می شود. استاندار اردبیل هم چنین برای حل زیربنایی معضل یاد شده 5000 میلیون ریال اعتبار اولیه اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار