طرح‌های افتتاح شده جهاد کشاورزی فارس در هفته دولت

شیراز(پانا)- همزمان با دومین روز از هفته دولت، آیین افتتاح یک واحد فرآوری ماهی و میگو و یک گلخانه سبزی و صیفی (فلفل دلمه) با ظرفیت تولید بیش از 60 تُن در سال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های افتتاح شده جهاد کشاورزی فارس  در هفته دولت

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس؛ بر اساس این گزارش مجتمع فرآوری ماهی و میگو، در روستای باب‌البام از توابع شهرستان بیضا قرار دارد فعالیت این طرح با اعتباری 14 میلیارد ریال راه اندازی شده که ده میلیارد ریال سرمایه ثابت و مابقی سرمایه در گردش است و فعالیت این مجموعه به طور مستقیم برای هشت نفر ایجاد شغل می کند، شستشو، تمیزکردن، سایزبندی، بسته‌بندی و انجماد فرآوری ماهی و میگو با ظرفیت 20 تن در سال در این واحد انجام می‌شود.

گلخانه سبزی و صیفی(فلفل دلمه)در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در روستای هفتنجان از توابع شهرستان بیضا قرار دارد که با ظرفیت تولید بیش از 60 تن در سال، اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و تسهیلات ارزان قیمت 10میلیارد ریالی راه اندازی شده است.

شهرستان بیضا دارای 60 واحد گلخانه فعال است که در 56 واحد آن سبزی و صیفی و مابقی گل های زینتی تولید می شود.

این آیین با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس فرماندار شهرستان بیضا علیزاده، نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار