مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی تمدید شد

تهران (پانا) - مهلت ثبت نام برای شرکت در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ مجدد تمدید شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی تمدید شد

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، فرصت مجدد (سری سوم) برای ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره های کاردانی) دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ فراهم شد.

متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ صرفا براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره های کاردانی) صورت می‌گیرد، می‌توانند از ۱۱ شهریور در این دوره ها ثبت نام کنند.

داوطلبان در صورتی که در زمان مقرر (مهلت اول ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت و مهلت دوم از ۲۵ خرداد تا ۴ تیر) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور تا روز جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

همچنین داوطلبان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (طبق اطلاعیه ۲۳ اردیبهشت و ۲۵ خردادماه ۹۹) که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار