مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر

18 بیمار کرونایی در بیمارستان شهرستان کاشمر بستری هستند

وضعیت شهرستان کاشمر طبق اطلاع ستاد مبارزه با کرونا زرد اعلام شده است

کاشمر(پانا)-مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: ما تا به حال 1000 بیمار کرونایی داشته ایم که نود درصد آنها بهبود یافته اند و هم اکنون 18 بیمار در بیمارستان کاشمر بستری است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
18 بیمار کرونایی در بیمارستان شهرستان کاشمر بستری هستند

محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا، اظهار کرد: تابه حال ما 1000 نفر با نتیجه مثبت را در سطح شهرستان یه صورت قرنطینه و بستری داشته ایم.

او گفت: بخشی از بیماران کرونایی در خانه ها قرطینه هستند و بخشی از آنها در بیمارستان تحت نظارت پزشکان هستند و در حال حاضر 18 بیمار شناخته شده و بستری شده اند، همین طور 90 درصد از بیماران ما بهبود یافته اند و شهرستان کاشمر کمترین میزان مرگ و میر را در استان خراسان رضوی داشته ایم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن خداقوت به پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها گفت: پزشکان مدافعین سلامت هستند و زحمات زیادی را در طول این سالیان کشیده اند و نیز امسال ویروس کویید 19 باعث شد تا زحمات مضاعفی را داشته باشند و از خود گذشتی های بسیاری را در مسیر انجام داند یک جای تقدیر و تشکر است.

او افزود : دستمرییزاد به پزشکان و کادر درمانی که در طول این 7 ماه درد و رنج را با خود همراه کردند و برای بهبود وضعیت مردم و همشهریانشان از فداکاری های بسیاری را انجام داند .

یزدانی در رابطه با بیماری کرونا گفت: درد ها این ویروس در زمان مبتلا شدند بسیار بالاست به طوری که ریه های فرد درگیر بشود و عمل های دم و بازدم برای فرد دشوار خواهد شد و با اینکه بیمار هوشیار است هر لحظه احساس مرگ را حس می کند .

او تاکید کرد: ما مواردی این چنینی داشته ایم و تاسف من برای آنها ایست که با سن کم مبتلا به این ویروس شده اند که البته در شهرستان کاشمر تعداد انگشت شمار داشته ایم.

او در پیام به عزاداران حسینی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا توصیه هایی به مردم و هیئت های محترم داریم، حدالامکان مراسم در محیط باز برگزار بشود وفاصله های اجتماعی را رعایت کنند همچنین از ماسک حتما استفاده کنند که 80 درصد مبارزه با کرونا استفاده از ماسک است.

او تصریح کرد: مواد ضدعفونی و شوینده در اختیار عزاداران حسینی (ع) قرار بگیرد و کسانی که به بیماری های دیابت، فشارخون، سرطان مبتلا هستند در صورت امکان در مراسمات حضور فیزیکی نداشته باشند و از فضای مجازی و صدا و سیما مراسمات را دنبال کنند، حد المکان افراد مسن و کودکان خردسال از حضور در مراسمات عزداری حسینی خودداری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: مردم حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چراکه در شرف فصل زمستان هستیم که به همراه آن بیماری آنفولانزا نیز است وانشالله هر مراسمی که لازم برای اجراست حتما مجوزشان را از سازمان تبلیغات اسلامی بگیرند تا مشکلات بیشتری به وجود نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار