تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک در یگان ویژه

تهران (پانا) - فرمانده تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی(ع) از تولید روزانه هزار عدد ماسک بهداشتی خبر داد و گفت خدمت به هموطنان در شرایط بحران از وظایف نیروهای مسلح است. در همین راستا این یگان با ارتقای خط تولید ماسک، خدمتی دیگر را به مردم ارائه می کند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک در یگان ویژه

به گزارش سایت پلیس، سردار سیدرضا موسوی اظهار کرد: با توجه به ادامه دار بودن شیوع ویروس کرونا و پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک نیروهای مسلح در این مقطع حساس، جهت تأمین نیازمندی های کارکنان و خانواده هایشان، کارگاه های جهادی تولید ماسک‌ قابل شست و شو در تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی(ع) یگان های ویژه ارتقا یافت.

وی افزود: تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی(ع) یگان های ویژه علاوه بر انجام مأموریت های ذاتی و تخصصی خود، با توجه به وضعیت کنونی و احساس نگرانی مردم و مسئولان در خصوص کنترل این ویروس، کارگاه تولید ماسک خود را که در اواخر سال گذشته راه اندازی کرده بود را گسترش داده و در چهار گردان و ستاد این فرماندهی نیز راه اندازی کرده است بنابراین روزانه شاهد تولید بیش ۱۰۰۰ عدد ماسک بهداشتی هستیم.

فرمانده تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی(ع) یگان های ویژه با اشاره به اینکه این یگان برقراری امنیت و حفظ امنیت اجتماعی را بر عهده دارد، گفت: خدمت به هموطنان در شرایط بحران از وظایف نیروهای مسلح است.

موسوی ادامه داد: همان گونه که سردار اشتری فرمانده ناجا گفتند «مردم قدردان مدافعان امنیت هستند» امروز مردم ثابت کردند پشتیبان تمام عیاری برای زحمتکشان جامعه و تلاش های جهادی خادمان خود را در سنگر امنیت و سلامت قدردان هستند.

وی در پایان گفت: بهترین راه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت اصول اولیه بهداشت فردی به ویژه عدم تردد بی مورد در سطح جامعه است و از عموم مردم درخواست می شود برای قطع زنجیره شیوع این ویروس از حضور بی مورد و غیر ضروری در جامعه بپرهیزند تا در زمان کمتری این بحران را نیز پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار