مازندران همچنان در وضعیت قرمز کرونا: 109 بیمار جدید شناسایی شدند

ساری (پانا) - شهریور 99 در حالی آغاز شد که مازندران از نظر وضعیت شیوع کرونا همچنان در حالت قرمز و هشدار قرار دارد و آمار ابتلا در آن بالا است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مازندران همچنان در وضعیت قرمز کرونا: 109 بیمار جدید شناسایی شدند

طبق اعلام ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران، در شبانه روز گذشته، 109 بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل در شمار بیماران کرونایی بستری شدند.

به این ترتیب شمار بستری‌شدگان در استان به 988 نفر رسید.

در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران 82 بیمار جدید و در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل 27 بیمار جدید بستری شدند. در مقابل 104 بیمار نیز مرخص شدند.

در مجموع 764 نفر در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند که 200 نفر آنان جزو بیماران بدحال کرونایی محسوب می‌شوند.

در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در کل 224 بیمار بستری هستند که 52 نفرشان در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

در تحلیل روند بیماری در روزهای منتهی به بیست‌وچهارم مردادماه گزارش بیست و ششم کمیته اپیدمیولوژی کووید19 که آخرین گزارش این کمیته تاکنون بوده، آمده است که در مازندران موارد ابتلا و مرگ بالاست و روند ثبات با تغییرات مختصر صعودی دیده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار