فعالیت اداره کل پردازش و سازماندهی کتابخانه ملی به تصویر کشیده شد

تهران (پانا) - فعالیت اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در ویدئویی با عنوان «99 ثانیه با حافظان میراث مکتوب ایران» تولید و منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت اداره کل پردازش و سازماندهی کتابخانه ملی به تصویر کشیده شد

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، این قسمت از فیلم های 99 ثانیه ای با هدف آگاهی بخشی و شناساندن فعالیت اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با مدیریت طاهره یعقوب پور نرگسی به مخاطبان و تبیین داشته های میراث مکتوب کشور در حافظه ملی ایرانیان تولید و منتشر می شود.

طرح «99 ثانیه با حافظان میراث مکتوب ایران» در پاسخ به نیازسنجی مخاطبان، با ساختار امروزی، ضرباهنگ سریع با بهره گیری ازعکس، ویدئو، گرافیک، موشن گرافیک، مصاحبه و متن های حاوی اطلاعات مربوطه است که بدون برون سپاری و بدون هزینه تولید و فقط با اتکا، ابتکار و مهارت کارشناسان اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تولید می شود.

مجموعه فیلم های 99 ثانیه ای به عنوان بخشی از تاریخ شفاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و میراث مکتوب کشور پس از پخش و انتشار، آرشیو شده و برای علاقمندان و پژوهشگران قابل دسترس خواهد بود.

نخستین بخش از این مجموعه به توضیح درباره اداره نشریات و پیایندها اختصاص داشت، در بخش دوم فعالیت بخش اداره کل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و اداره های زیرمجموعه، بخش سوم هم فعالیت معاونت کتابخانه ملی ایران منتشر شد و جدیدترین قسمت از فیلم های 99 ثانیه ای به تشریح اداره کل پردازش و سازماندهی اختصاص دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار