دوازدهمین نشست مجازی «شب های فناوری» به بررسی بازار بورس می پردازد

تهران (پانا) - دوازدهمین نشست «شب های فناوری» با موضوع «آشنایی با اصول و فرآیند سرمایه گذاری در بورس»، یکشنبه 2 مرداد ساعت 18، به صورت گفتگوی زنده از کانال آپارات فرهنگ سرای فناوری اطلاعات پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دوازدهمین نشست مجازی «شب های فناوری» به بررسی بازار بورس می پردازد

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، این برنامه با حضور ریحانه لاریجانی و مژگان نوروزی، کارشناسان توسعه سرمایه گذاری بورس تهران و کیوان نقره کار مجری کارشناس صدا و سیما برگزار و در یک گفتگوی زنده به بررسی « اصول و فرآیند سرمایه گذاری در بورس» می پردازند.
مفهوم سرمایه چیست و ابزارهای سرمایه گذاری کدامند؟ اگر ابزارهای بازار بورس را نشناسیم، چقدر در سود و زیان تاثیر دارد؟ اصول سرمایه گذاری در بازار سرمایه و بورس چگونه است؟ از جمله محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد و کارشناسان در پایان به سوالات مخاطبان پاسخ می دهند.
سلسله نشست های تخصصی « شب های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری های نوین خصوصا فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی در این زمینه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می شود.
این برنامه با مشارکت کانون «شهر هوشمند» فرهنگ سرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری متخصص شهر هوشمند اجرا می شود.
علاقمندان می توانند برای تماشای این گفتگوی زنده و طرح سوالات خود در به صفحه اینستاگرام یا کانال آپارت فرهنگ سرای فناوری اطلاعات به نشانی؛ itfarhangsaraمراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار