رتبه برتر کشوری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در تأمین امنیت مسابقات ورزشی

تبریز(پانا) - استاندار آذربایجان شرقی از ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان برای تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی استان و کسب رتبه برتر کشوری این اداره کل قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رتبه برتر کشوری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی  در تأمین امنیت مسابقات ورزشی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در متن لوح سپاس کسب رتبه برتر کشوری اداره کل ورزش و جوانان استان چنین آمده است:

جناب آقای ایوب بهتاج؛

مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی

تأمین امنیت و حفظ ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون تردید مرهون زحمات صادقانه و دلسوزانه خادمانی است که بدون هیچ چشم داشتی فداکارانه فعالیت می کنند.

در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل چگونگی تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی شورای امینت کشور و براساس ارزیابی انجام شده، کمیسیون ورزشی شورای تأمین استان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این حوزه شده که اینجانب از زحمات و تلاشهای صمیمانه جنابعالی در پیشبرد اهداف و وظایف محوله تشکر و قدردانی کرده و رجاء واثق دارم تقوا، تجربه و دانش شما همواره منشاء خیر، برکت و توسعه نظم و امنیت پایدار خواهد بود.

توفیق روزافزون جنابعالی را در صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی و تحقق سیاسیتهای دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با بهره گیری از منویات داهیانه رهبر فرزانه از درگاه ایزد منان خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار