بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهید قاسم سلیمانی شهرستان قدس آماده افتتاح شد

شهرقدس(پانا)- با استقرار و نصب تجهیزات پزشکی در بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهید قاسم سلیمانی، شمارش معکوس برای افتتاح این بیمارستان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهید قاسم سلیمانی شهرستان قدس آماده افتتاح شد

لیلا واثقی فرماندار قدس در حاشیه دیدار با دکتر مرعشی رئیس بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهید قاسم سلیمانی گفت: این بیمارستان با ابعاد حدود ۲۲هزار مترمربع مساحت، یکی از مجهزترین بیمارستان های منطقه است.

لیلا واثقی افزود: این بیمارستان با زیربناء حدود ۱۵ هزار مترمربع و در ۴ طبقه دارای بخش های تخصصی از قبیل جراحی زنان و مردان، زنان و زایمان، بستری کودکان، اورژانس، ICU،CCU،NICU و... است.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس گفت: اگرچه کلنگ احداث این بیمارستان در سال ۹۴ در ضلع شرقی شهرقدس به زمین زده شد و قرار بود در مدت زمان کوتاهی افتتاح و آماده خدمت رسانی شود، ولی در سال ۹۸ فقط ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده که ۲۰ درصد نسبت به بیمارستان های در حال احداث شهرستان های همجوار کمتر بوده، اما اکنون پس از گذشت پنج سال با پیگیری های صورت گرفته در یک سال گذشته به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.
در این دیدار بعد از ارائه گزارش مرعشی از آخرین اقدامات در خصوص استقرار و نصب تجهیزات پزشکی در بیمارستان، فرماندار قدس از تلاش های شبانه روزی وی و همکارانشان برای راه اندازی هرچه سریع تر بیمارستان قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار