مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

کسب 27رتبه کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از کسب 27رتبه کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور برای اولین بار در سطح شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب 27رتبه کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: مسابقات فرهنگی هنری هرساله از مرحله آموزشگاهی در آذرماه شروع و نفرات برتر در مرحله منطقه ای در رشته های هنری ادبی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم و فضای در بهمن و اسفند ماه به رقابت پرداختند.

او افزود: در مرحله استانی به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه مسابقات در فضای مجازی برگزار گردید و شهرستان اسلامشهر موفق به کسب ۲۲۱رتبه اول تا سوم استانی شد.

بنار ادامه داد: در مرحله کشوری مسابقات که آن هم بصورت آنلاین و مجازی برگزار شد ۲۷دانش آموز اسلامشهری در این دوره از مسابقات موفق به کسب رتبه کشوری شدند که این عنوان برای اولین بار در سطح شهرستان رقم خورد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: نکته مهم در این مسابقات کسب رتبه اول استانی گروه سرود کرال فرهنگیان شهرستان بود که متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی مرحله کشوری برگزار نگردید.

او خاطر نشان کرد: عزیزان ما در رشته های عروسکی، نقاشی، طراحی، معرق، عکاسی، چاپ دستی، وب سایت ، شعرتکخوانی و پیانو چهار رتبه اول، دو رتبه دوم و سه رتبه سوم کسب نمودندو بقیه نیز به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.

بنار کسب این موفقیت های ارزنده را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان و اولیای گرامی تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روزافزون آنان را در تمامی مراحل زندگی مسئلت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار