رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز خبر داد :

استان البرز یکی از استان های شاخص در جهش تولید است

کرج (پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت استان البرز بر اساس ارزیابی های ملی توانسته است به عنوان ششمین استان شاخص در حوزه جهش تولید انتخاب شود.

کد مطلب: ۱۱۱۷۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
استان البرز یکی از استان های شاخص در جهش تولید است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، «رامین ربیعی» در جلسه اقتصادی استان که با حضور معاون وزیر کشور، استاندار البرز و مدیران ارشد استان برگزار شد؛ ضمن اعلام این خبر گفت: اکنون هفت شهرک صنعتی در استان البرز فعالیت دارند و شهرک دارویی برکت که نخستین شهرک دارویی کشور محسوب می شود به زودی به منطقه ویژه دارویی تبدیل خواهد شد و این یکی ازظرفیت های مهم البرز است.
«رامین ربیعی» یادآور شد: البرز توانسته رتبه ششم کشور را در جهش تولید کسب کند و کشف محموله های قاچاق کالا نسبت به سال گذشته به لحاظ ارزش ریالی افزایش یافته است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز اظهار کرد: پنج درصد اشتغال کشور در البرز است و فعالیت تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی و تولیدی را در این استان رقم می خورد.
وی خاطرنشان کرد: در بحث سرمایه گذاری خارجی نیز در دولت "تدبیر وامید" شاهد فعالیت ۲۲ واحد در این زمینه بوده ایم.
وی با اشاره به تاثیرات بیماری کرونا بر تولید البرز گفت: پیش از شیوع این بیماری ۲ میلیون ماسک در سال تولید داشتیم که اکنون به ۶۰۰ میلیون ماسک در سال رسیده است.
رییس سازمان صمت البرز اظهار کرد: همچنین ۲۳ واحد تولیدی در زمینه ژل و مواد ضدعفونی فعالیت دارند بطوریکه تولیدات بهداشتی و آرایشی این استان به سمت تولید مواد ضدعفونی رفته و میزان تولیدات از ۴۰هزار تن به ۲۲۳ تن در سال رسیده است.
وی یاد آور شد: واحدهای صنفی نیز برای تولید ماسک ورود داشته اند که هم اینک یک واحد صنعتی دانش بنیان، خطوط تولید ماسک را تولید می کند که از هفته آینده هر سه روز، یک خط تولید عرضه خواهدکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار