ابلاغ استاندار مازندران به فرمانداران: جهاد اطلاع‌رسانی عملکرد و دستاوردهای دولت

ساری (پانا) - استاندار مازندران در ابلاغیه‌ای به فرمانداران تأکید کرد که دستگاه‌ها با تمام ظرفیت‌های متناسب با محدودیت‌های کرونایی، جهاد اطلاع رسانی از اقدامات دولت تدبیر و امید را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ استاندار مازندران به فرمانداران: جهاد اطلاع‌رسانی عملکرد و دستاوردهای دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت، با اشاره به این که پروژه‌های افتتاحی استان در هفته دولت بزودی اطلاع رسانی می‌شود، یادآور شد: «برای بیان دستاوردهای نظام و دولت همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای باید پای کار بیایند. رسانه‌ها نقش بی بدیلی در امید آفرینی در شرایط موجود دارند.»

حسین زادگان از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به عنوان یک ظرفیت بسیار موثر و دارای مخاطب نام برد و بر بهره گیری مطلوب از این مزیت ها با استفاده بهینه از ابزارها و روش‌های اطلاع رسانی و ارتباطی برای تشریح سیاست ها، برنامه ها، دستاوردها و عملکرد نظام و دولت تاکید کرد.

استاندار با بیان این که دستورالعمل متنوعی در 23 محور برای فرمانداران و دستگاه های اجرایی برای بزرگداشت با شکوه هفته دولت، به منظور امید آفرینی، اعتماد وآگاهی بخشی شایسته به عموم مخاطبان به ویژه مردم عزیز استان و همچنین استفاده از همه ظرفیت های اطلاع رسانی در سالی که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده ابلاغ شده است، عنوان کرد: گسترش اعتماد عمومی، حفظ و ارتقاء امید مردم و تقویت سرمایه اجتماعی می بایست محور همه فعالیت ها و اطلاع رسانی از اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم باشد.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: «در این ابلاغیه تاکید شده است تا دستگاه ها با تمام ظرفیت های متناسب با محدودیت‌های کرونایی، جهاد اطلاع رسانی از اقدامات دولت تدبیر و امید را در دستور کار جدی خود قرار دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار