اردوهای دانش آموزی در «میدون» برگزار می شود

تهران (پانا) - قسمت های جدید مسابقه کارآفرینی و تلویزیونی «میدون» با ۶ ایده کسب و کار با پیشنهاداتی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فضای مجازی از شبکه سه سیما پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای دانش آموزی در «میدون» برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مسابقه «میدون»، قسمت های دهم و یازدهم این برنامه کارآفرینی پنجشنبه و جمعه شب 30 و 31 مرداد از شبکه سه سیما پخش می شود.

در قسمت دهم این مسابقه تولید سوسیس و کالباس با کبک و بلدرچین یکی از موضوعات برنامه است. ابوالفضل هنزایی که از استان یزد به «میدون» می آید، با اجرای خود در زمینه این صنعت مورد ارزیابی داوران قرار می گیرد.

در این قسمت «دیده بان» نیز داده‌های خلاقانه و فناوری خود را در جهت ارائه کارزارهای بازاریابی به صورت هوش مصنوعی به اشتراک می گذارد. وحید افراسیابی اجرای این کسب و کار را بر عهده دارد.

دوک برقی نیز به عنوان یک دستگاه پشم ریسی که پشم را به نخ تبدیل می کند، در سومین اجرای برنامه امشب «میدون» معرفی می شود. این دستگاه کار را برای کسانی که به دنبال تولید نخ هستند راحت تر می کند. رویا چهره ای و مهران ضیغمی زوج این قسمت از برنامه میدون هستند و با این کسب و کار به صحنه میدون می آیند.

قسمت یازدهم برنامه «میدون» نیز از سه کسب و کار دیگر میزبانی می کند. در این برنامه اردوهای دانش آموزی به صورت یک سامانه تنظیم شده است و جواد قائمی زاده با سامانه سنا، این مساله را ممکن کرده است و با توضیحات جزییات این کسب و کار قرار است به عنوان اجرای اول این قسمت به میدون بیاید.

در دوران تحریم، قطعات ماشین لباسشویی شاید امری مشکل به حساب بیاید و افزایش قیمت ها، باعث شده ترمیم ماشین لباس شویی ها و قطعات آن به مشکل بخورد. منصور شادمهری با تولید قطعات ماشین لباسشویی مدعی است که می تواند این مساله را حل کند و با صادرات آن بتواند گامی رو به جلو بردارد و اجرای دوم قسمت یازدهم میدون را برعهده دارد.

اجرای پایانی این قسمت نیز برعهده ابوالفضل نظری است. این کارآفرین با کسب و کار تولید لبنیات سنتی به صحنه میدون می آید.

مسابقه «میدون» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی است که پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار ساعت ۲۲ شبکه سه سیما پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار