مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم:

431 داوطلب دیلمی در کنکور 99 شرکت می کنند

دیلم(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت امسال 431 داوطلب دیلمی در کنکور 99 شرکت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
431 داوطلب دیلمی در کنکور 99 شرکت می کنند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: ۴۳۱ نفر در کنکور ۹۹ ثبت‌نام کردند و بیشترین داوطلبان در گروه علوم تجربی می باشند.

محمد مهدی محسنی درباره آمار داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در کنکور ۹۹ اظهار کرد: برای شرکت در رشته‌های تحصیلی باآزمون کنکور ۹۹ تعداد۴۳۱ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۴۹ نفر در گروه ریاضی، ۱۸۳ نفر در گروه تجربی، ۱۰۲نفر در گروه انسانی، ۵۳ نفر در گروه هنر و ۴۴ نفر در گروه زبان‌های خارجی داوطلب شدند.

وی افزود: از تعداد ۴۳۱ داوطلب ۲۸۷ نفر زن و۱۴۴ نفر مرد هستند همچنین آمار ثبت‌نام‌کنندگان در رشته‌های تحصیلی با ‌آزمون سال 98 نسبت به سال 97 تعداد 64هزار و 575 نفر بیشتر است.

محسنی گفت: از تعداد ۴۳۱ داوطلب، ۳۷۰داوطلب در نظام جدید آموزشی و تعداد ۶۱داوطلب در نظام قدیم آموزشی هستند به‌عبارت دیگر ۸۸ درصد ثبت‌نام‌کنندگان داوطلبان نظام آموزشی جدید هستند و ۱۲ درصد داوطلب نظام قدیم آموزشی هستند.

محسنی ادامه داد: به داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی می توانستند در صورت علاقه‌مندی در گروه زبان و هنر نیز ثبت‌نام کنند که ۵۳ داوطلب در گروه هنر و ۴۴نفر در گروه زبان‌های خارجی ثبت‌نام کردند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آزمون هر گروه آزمایشی جدا برگزار می‌شود، هر داوطلب باید پرینت کارت آزمون مربوط را داشته باشد، داوطلبانی که در گروه هنر یا زبان خارجی ثبت نام کرده‌اند باید این کارت را هم پرینت بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار