معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تولید 2 هزار و 950 قطعه محتوای آموزشی در پایه های تحصیلی دوره ابتدایی

تهران(پانا)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تولید 2 هزار و 950 قطعه محتوای آموزشی در پایه های تحصیلی دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید 2 هزار و 950 قطعه محتوای آموزشی در پایه های تحصیلی دوره ابتدایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در تشریح این خبر گفت: تقویت آموزش در فضای مجازی شاد از ارکان اصلی بازگشایی مدارس ابتدایی در شهرستان های استان تهران است و در این راستا تلاش های ارزنده ای در حال انجام است.

او با اشاره به تولید 2 هزار و 950 قطعه محتوای الکترونیکی در کلیه پایه های تحصیلی دوره ابتدایی جهت تقویت آموزشی در فضای مجازی شاد و داخلی، اظهار کرد: جهت تسهیل و تسریع در جریان آموزش دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی محتواهای آموزشی به صورت فیلم و فضاهای الکترونیکی در پایه های مختلف تحصیلی ابتدایی تولید و جهت استفاده دانش آموزان و همکاران محترم فرهنگی بارگذاری شده است.

بختیاری با اشاره به توانمندی همکاران فرهنگی در سطح استان تصریح کرد: در شرایط پیش آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا همکاران فرهنگی استان با خلاقیت و ابتکار عمل موفق به ابداع شیوه های نوین و خلاقانه در تدریس دانش آموزان شده اند که قابل تقدیر است.

این مقام مسئول ضمن تشکر از همکاران گروه های آموزشی استان و مناطق آموزشی شهرستان‌های استان تهران، گفت: آموزگاران محترم دوره ابتدایی استان در تمامی دروس در پایه های اول تا ششم ابتدایی می توانند از محتواهای بارگذاری شده جهت تقویت دانش‌آموزان در تدریس خود نهایت استفاده را کرده و نسبت به تقویت آن نیز اهتمام ورزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار