با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی؛

روند بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی بررسی شد

ارومیه (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه از شتاب گرفتن عملیات بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی خبرداد و گفت تاکنون ۱۵۲ میلیارد تومان از تسهیلات بازسازی منطقه آزاد سازی و به روستائیان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
روند بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، رحمانی با تاکید بر ضرورت هماهنگی دستگاههای اجرایی و بنیاد مسکن در تامین مصالح مورد نیاز بازسازی اظهار کرد: با هماهنگی بیشتر به‌زودی سیمان مورد نیاز منطقه تامین و بین خسارت دیدگان توزیع می شود.

وی نقش دهیاران را در روند بازسازی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با مشارکت و همراهی اهالی منطقه و دهیاران، بخش اعظمی از واحد های خسارت دیده تا فصل سرما تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

تیموری، سرپرست فرمانداری خوی نیز در این نشست بر ضرورت رفع معارض واحدهای مسکونی در حریم راه آهن و خارج از محدوده شهری و روستایی تاکید کرد.

بدلی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم در این نشست از پایان آواربرداری بیش از ۹۱ درصد واحدهای مسکونی منطقه خبر داد و گفت: تاکنون برای احداث واحدهای مسکونی منطقه،۳ هزار و ۴۴۸ فقره پروانه ساخت صادر شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در بیش از ۵۳ درصد واحدها عملیات آرماتور بندی و ۵۱ درصد عملیات فونداسیون اجرا شده و ساخت ۵۲ واحد به پایان رسیده است.

در ادامه این نشست دهیاران مناطق زلزله زده قطور مسائل و مشکلات روستاهای خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار