با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

ارسال 32 هزار قلم تجهیزات و وسایل ورزشی و بهداشتی در قالب کاروان مهر با نشاط به مدارس کردستان

سنندج(پانا)- با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، بیش از 32 هزار قلم تجهیزات و وسایل ورزشی و بهداشتی مورد نیاز مدارس استان در قالب کاروان مهر با نشاط به طور همزمان به مناطق شانزده گانه آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان کردستان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 32 هزار قلم تجهیزات و وسایل ورزشی و بهداشتی در قالب کاروان مهر با نشاط به مدارس کردستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، ظهر دیروز مراسم توزیع تجهیزات و وسایل ورزشی و بهداشتی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان و دست اندرکاران حوزه تربیت بدنی و سلامت در دبستان آزادگان ناحیه دو سنندج برگزار شد.

خوشگوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در آیین ارسال اقلام ورزشی و بهداشتی با اشاره به جزییات ارسال تجهیزات گفت: این کاروان بالغ بر 32 هزار قلم کالای مورد نیاز مدارس در حوزه تربیت بدنی و بهداشت شامل توپ فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، راکت تنیس روی میز، راکت بدمینتون، حلقه هولا هوپ، طناب، دروازه فوتسال، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، جعبه انعطاف پذیری، دستگاه بارفیکس اصلاح شده و تشک یک در دو است.

خوشگوار در ادامه افزود: محلول های ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل، محلول ضدعفونی کننده سطح بر پایه آب ژاول و ماسک سه لایه از اقلام مورد نیاز بخش سلامت و بهداشت است که برای توزیع در سطح مدارس به شهرستانها و مناطق ارسال می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان هم چنین به هزینه ریالی تجهیزات ارسال اشاره کرد و گفت: این اقلام با ارزش 10 میلیارد ریال خریداری شده است که هفت میلیارد ریال آن برای خرید تجهیزات ورزشی و سه میلیارد ریال نیز برای خرید ملزومات بهداشتی هزینه شده و قرار است با اولویت مدارس مناطق محروم و کم برخوردار در سطح مناطق توزیع شود.

وی در پایان از اهتمام و تلاش کلیه دست اندرکاران حوزه تربیت بدنی تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد تجهیزات ارسالی در موفقیت ورزشی دانش آموزان و نیز حفظ سلامت جسمی، روحی و روانی دانش آموزان موثر باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم و در حضور مسئولین تجهیزات ورزشی و بهداشتی کاروان امید در قالب 20 دستگاه خودرو به شهرستانها و مناطق تابعه استان ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار