در دیدار رئیس سازمان پژوهش با مجید مجیدی مطرح شد؛

تقویت ابعاد هنری و تصویری مطالب کتاب‌های درسی با استفاده از تجارب تولید فیلم محمد رسول الله (ص)

کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص) مهمان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی شد

تهران (پانا) - در نشست صمیمی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با کارگردان فیلم محمد رسول الله تصریح شد از فیلم های آموزشی در تعمیق یادگیری استفاده شود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تقویت ابعاد هنری و تصویری مطالب کتاب‌های درسی با استفاده از تجارب تولید فیلم محمد رسول الله (ص)

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجید مجیدی و حسن ملکی طی دیداری صمیمی پیرامون فعالیت‌های این سازمان در حوزه برنامه ریزی درسی تبادل نظر کردند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با تقدیر از خدمات و تلاش مجیدی در عرصه تولید فیلم، او را هنرمند متعهد، بصیر و مردمی سینمای ایران معرفی کرد و این دیدار را فرصت مغتنمی برای تبادل نظر بین اصحاب هنرو مسئولان برنامه ریزی درسی دانست.

در این نشست محورهایی چون برقراری ارتباط پویا بین برنامه‌ریزی درسی با فیلم‌های آموزشی یا فیلم‌های معمولی در تعمیق یادگیری، دریافت گزارش دقیق تر از فرآیند تولید فیلم محمد رسول الله و نحوه استفاده از آن در روند تحولی برنامه ریزی درسی، ارتباط و بازدید کارشناسان برنامه ریزی درسی و مولفان کتاب‌های درسی از تاسیسات و میراث فرهنگی، تربیتی مرتبط با پروژه عظیم فیلم محمد رسول الله(ص) مورد تبادل نظر قرار گرفت.

دو طرف ضمن تاکید بر تقویت ابعاد هنری و تصویری مطالب مربوط به حضرت محمد (ص) در کتاب‌های درسی بویژه با استفاده از تجارب به دست آمده در تولید فیلم محمد رسول الله (ص) و سایر تولیدات هنری اظهار امیدواری کردند که فرصتی برای هم اندیشی با کارشناسان برنامه ریزی درسی در خصوص مسایل هنری و تمدنی فراهم شود.

در پایان این دیدار ریاست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از مجید مجیدی دعوت کرد تا با توانایی و تجارب ارزشمند خود در برگزاری جشنواره فیلم رشد مخصوصا در داوری فیلم‌های واصله با دبیرخانه جشنواره همکاری کند.

مقرر شد در فرصت‌های دیگر برای عملیاتی کردن موارد گفت‌وگو اقدامات لازم صورت گیرد. این دیدار روز دوشنبه در سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی انجام پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار