برگزاری دوره‌های آموزش مجازی برای مدیران استان در بستر آموزش مجازی جهاددانشگاهی

تبریز(پانا) - معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره‌های آموزش مجازی برای مدیران استان در بستر آموزش مجازی جهاددانشگاهی (امجد) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های آموزش مجازی برای مدیران استان در بستر آموزش مجازی جهاددانشگاهی

اکبر اسمعیلی در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری دوره های آموزشی، همایش‌ها و گردهمایی های حضوری، سامانه امجد جهاددانشگاهی یکی از بسترهای خوب برای برگزاری این دوره هاست.

وی اظهار کرد: در همین راستا امروز دوره " مدیریت بر مبنای هدف" توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بستر سامانه امجد جهاددانشگاهی ویژه مدیران استان برگزار شد.

وی یادآور شد: سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) یک برنامه کاربردی تحت وب بوده و کار با این نرم افزار بسیار راحت است، به خصوص اینکه دارای محیط فارسی هم هست.

وی اظهار کرد: برای استفاده از این برنامه نیازی به نصب نرم افزار جدید بر روی کامپیوتر نبوده و تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از این بستر آموزش مجازی، رایانه و یا گوشی هوشمند، مرورگر کروم و یا سافاری بروز شده و اینترنت (ترافیک مورد نیاز بسته به کلاس) است.

اسمعیلی از آمادگی معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان در راستای همکاری با ارگان های مختلف جهت برگزاری همایش ها و دوره های آموزشی در بستر سامانه امجد خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار