شبکه پنج سیما شبکه برتر تلویزیون در جشنواره فناوری رسانه و نانو

تهران (پانا) - برترین رسانه‌ها و فعالان خبری حوزه فناوری نانو در سال ۹۸، روزدو‌شنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۹ در کارخانه نوآوری معاونت علمی ریاست جمهوری با حضور تنی چند از مسئولان ستاد توسعه فناوری نانو و فعالان رسانه‌ای معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شبکه پنج سیما شبکه برتر تلویزیون در جشنواره فناوری رسانه و نانو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، ستاد نانو هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه‌ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و تجلیل از «رسانه‌های برتر»،«افراد با عملکرد برتر» و «آثار برتر» در ترویج فناوری نانو می‌کند. این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی را در شش بخش صدا، سیما، خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، عکس و شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کند.

گفتنی است امسال این جشنواره که به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و تنها با حضور معدودی از افراد برگزار شد، برترین‌های رسانه‌های عمومی و تخصصی در حوزه فناوری ‌نانو معرفی شدند. دو برنامه مدیر مسئول و یه روز تازه شبکه پنج سیما در بین برنامه های سیما بهترین و بیشترین پرداخت به موضوع فناوری نانو را نیز داشته اند.

یادآور می شود در این مراسم شبکه پنج سیما با توجه به اینکه در سال 98 به صورت کمی و کیفی به مقولات مرتبط با فناوری نانو بهتر و بیشتر پرداخته بود به عنوان شبکه اول معرفی و لوح تقدیر این جشنواره به مهدی کریمی قائم مقام شبکه پنج سیما به نمایندگی از همه مدیران و برنامه ساران شبکه پنج اهدا شد.

همچنین از آن‌جا که محور اصلی در سیاست‌های محتوایی فناوری نانو در سال ۹۸ بر تقویت محتواهای کاربردی و صنعتی و کمک به توسعۀ بازار شرکت‌های فناوری نانو متمرکز بود، میزان پرداخت رسانه‌ها به این دسته از محتوا نشان داد که در مجموع بخش سیما نسبت به سال گذشته محتواهای کاربردی بیشتری نسبت به سال ۹۷ داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار