آیین رونمایی از برش منطقه ای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان 1 (پانا) - در جلسه کمیته اجرائی سند تحول که با حضور اعضای شورای معاونین برگزار گردید، برش منطقه ای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بهارستان یک رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی از برش منطقه ای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان مصطفی کلانتری مدیر این اداره گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در واقع نقشه راه اصلاح و تحول نظام تعلیم و تربیت کشور در افق سال 1404 است که با تأکید بر ضرورت تحول اساسی در آموزش و پرورش با تکیه بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی- ایرانی و تدوین الگوی بومی برای تحول و پرهیز از الگوی های وارداتی و تقلیدی محض، راه برون رفت از چالش های نظام تعلیم و تربیت را نشان می دهد.

او در ادامه گفت: این سند مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله) است و لازمه اجرایی شدن این سند مشارکت همگانی و همه جانبه نهادها، مدارس، همکاران، دانش آموزان و اولیای آن ها می باشد.

در ادامه کلانتری ضمن ارائه گزارشی از روند تنظیم برش منطقه ای این سند خاطر نشان کرد:برنامه ها در چارچوب سند تحول بنیادین برای منطقه تدوین گردیده که مربوط به حوزه پرورشی، مشاوره و تربیت بدنی، حوزه آموزش ابتدایی، متوسطه اول و دوم و32 حوزه ریاست و کارشناسان این حوزه مربوط می شود.

همچنین از زحمات تیم اجرایی و دبیر کارگروه سند تحول منطقه تجلیل شد.

خبرنگار:مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار