مدرسه ای که کارگاه تولید ماسک شد:

تولید 500 عدد ماسک در مدرسه زینبیه صومعه سرا

رشت (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا اعلام کرد بخشی از ماسک‌های تولیدی در مدرسه زینبیه به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و بخش دیگری که به فروش می‌رسد مبالغ آن جمع‌آوری و برای دانش‌آموزان بی بضاعت هزینه می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تولید 500 عدد ماسک در مدرسه زینبیه صومعه سرا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مقابله با ویروس کرونا نیاز به عزم جدی و هماهنگی ملی دارد، با توجه به اینکه پرستاران و پزشکان متعهد در خط مقدم مبارزه با این ویروس ناشناخته هستند و کشور عزیزمان از بیرون با تحریم‌هایی ظالمانه در خصوص واردات وسایل پیشگیری و درمانی مواجه است، تولید وسایل و اقلام بهداشتی امری مهم و جدی به نظر می‌رسد.

در صومعه سرا نیز در اقدامی جهادی و خداپسندانه در هنرستان زینبیه(س) کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شده و ماسک‌های دوخته شده پس از بسته‌بندی در اختیار بسیج برای توزیع بین مردم و کادر درمان قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به تولید 500 عدد ماسک از هفته گذشته تاکنون خاطرنشان کرد: قرار است تا پایان فاز اول 1000 ماسک تولید شود.

حسین بالو با بیان اینکه بخشی از این ماسک‌ها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد، اظهار کرد: بخش دیگری که به فروش می‌رسد مبالغ آن جمع‌آوری و برای دانش‌آموزان بی بضاعت همین مدرسه هزینه می‌شود.

وی افزود: مواد اولیه مورد نیاز تولید ماسک در اختیار این کارگاه قرار داده شده است و هنرآموزان و هنرجویان داوطلب در روزهای دوشنبه و چهارشنبه اقدام به تولید ماسک می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار